fredag 12. november 2010

Gamle vinduer

Jeg har vært så heldig å få to gamle vinduer fra onkelen min. Det ene er avlangt med fire ruter, og er i en deilig lindegrønn farge. Det andre er kvadratisk og har en slags offwhite farge. Det er noe mer slitt, men tenkte egentlig bare jeg skulle pusse bort litt av den gamle malingen og bruke det som det er. Vet ikke om jeg skal bruke de som rammer eller kanskje sette inn speil i noen av rutene. Noen som har noen gode ideer så kom gjerne med de :)






Jeg har nok ikke plass til de her nede i første etasje (dessverre), så jeg får smøre meg med masse tålmodighet frem til jeg kan finne en plass til de i loftsetasjen. Kanskje det blir ett på hvert av barnerommene...?  

Nå er det fre'dan og jeg venter et lite lunsjbesøk av en god, gammel kollega. Vi skal kose oss med grove scones og solskinnsboller, mmmmmm.
God helg!

1 kommentar:

  1. Så heldig du har vært! Jeg har sett slike med både speil og med bilder i - begge deler er kjempefint :-)

    SvarSlett