lørdag 27. november 2010

Årets julekalender

Her er årets julekalender til lille jenta vår. Det er en ganske tro kopi av den jeg fikk av kusinen min i fjor, bare med litt andre farger og innhold såklart. Gavene varierer fra små pastill-esker til litt større ting som lego, andre leker og klær. Siden de små pleier å få så mye på julaften er liksom dette julegaven fra oss. Skal vel ha en pakke eller to fra oss i sekken fra julenissen også, men så lenge de er så små syns jeg det er en god ide å gjøre det sånn.



Kalenderen henger på den fine kroken på soverommet vårt som fulgte med kalenderen min i fjor :)


Alle pakkene er klare, bortsett fra en som jeg venter på i posten. Den er bestilt fra Tomines Hjem, så da er det vel sikkert noen som skjønner hva det er. Hvis ikke, så ta en titt her.


I dag er det nissetog og julegateåpning i byen her. Barnehagene går i tog, og barnehagen til jenta vår skal kle seg ut som personer fra Skomakergata. Jentene skal være Stine og guttene Jon Blund. Pappa og lillegull reiser ned alene, så blir jeg hjemme med lillegutten siden det er så kaldt og guffent vær. Ikke noe for en på 3 mnd...

Ha en flott lørdag. Her skal vi kose oss med fyr på peisen og finalen i Skal vi Danse etterhvert!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar