onsdag 10. november 2010

Endelig ny mobil

De som kjenner meg vet at jeg har hatt litt "mobil-problemer" i det siste. Skal ikke gå nærmere inn på detaljer om det, men nå har jeg i hvertfall fått kjøpt meg en ny telefon!!! En SonyEricsson Xperia X8. Jeg er ikke så veldig mobil-kyndig, men jeg hadde lyst til å prøve en touch-telefon denne gangen. Alltid moro med noe nytt :) 

Jeg tok en liten prat med broren min i går for å høre litt om kostnader ved å ha på diverse nett-greier på mobilen hele tiden. Blir jo helt nervøs av å tenke på at det kanskje dumper ned en DIGER telefonregning i postkassa om en måned... Fikk et tips om å laste ned en app som holder styr på det, så da er jo saken grei :) (Og det klarte jeg faktisk *smiler*)

Så her ser dere bilde av den nye følgesvennen min - hvit og fin (det var jo selvsagt et kriterie når jeg valgte telefon...at det skulle være hvit, mener jeg *ler*)


 

(Bildet er lånt fra www.sonyericsson.com)

Ha en fin onsdag!

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg har kjøpt Xperia x10 sort, er veldig fornøyd! Kanskje vi kan gi hverandre noen tips :-) AB.

    SvarSlett