søndag 28. november 2010

1. søndag i advent

Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.


Hjertene med tall er kjøpt på Plantasjen. 


Denne enkle adventstaken har jeg satt på stuebordet. Pynter stort sett med rødt til jul, så da passer den godt inn :)



Jeg digger den nye stjernen vår som henger så fint og lyser i vinduet :)



En hvit julestjerne og 3 svibler pynter opp på kjøkkenbordet.


Adventstake fra Jette Frölich. Kan også slås ut sånn at lysene står på rekke. Utrolig fin syns jeg, og litt utenom det vanlige.


På kjøkkenet har jeg pyntet med lilla. En ny løper har fått plass på bordet sammen med adventstaken, nye servietter, julestjernen og sviblene.

Stort mer har jeg ikke pyntet foreløpig, men det er vel ikke så lenge til jeg finner frem resten. Liker at det er pyntet til jul en god stund før julaften er her :)

Ha en fin første søndag i advent. Her skal vi kose oss med besøk, pepperkaker og gløgg i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar