onsdag 4. mai 2011

NIB-utfordring mai: Festbord

Slenger meg på denne måneds NIB-utfordring. Her har jeg dekket et "formiddags-fest-bord" med servise fra Porsgrund, dekketallerkner fra Hadeland, bestikk fra Hardangerbestikk og kaffekopper som jeg har funnet på loppemarkeder. Siden jeg har byttet ut putene i sofaen måtte det bli et bord som gikk i turkise toner :) 



Alle koppene er forskjellige, men går i turkise farger. Syns det liver opp bordet litt.



Alle lysestakene er kjøpt på en ferietur til Praha for mange år siden, og de små lyktene er kjøpt på Candle Art i Drammen (husker ikke merket).


En orkidè (som jeg har fått igjen blomster på!!) i sølvpotte er en enkel og fin dekorasjon.

Resten av de flotte bidragene finner du her :)

7 kommentarer:

  1. Kjempefint!!! Morsomt at du tør bli med på no sånt..:0) Elsker kaffekoppene! Forskjellige, men i samme toner...kult!!

    SvarSlett
  2. Flott dekket bord! :)
    Likte godt kaffekoppene.
    Ønsker deg en fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk!! Kaffekoppene har jeg hatt veldig lenge. Brukte de til å ha små potteroser i en gang også - veldig fint :)

    SvarSlett
  4. Nydelig bord :O) og veldig fine bilder.

    Masse lykke til!

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  5. Hei
    Jeg kommer gjerne! Hva får jeg servert? AB

    SvarSlett
  6. Nydelig dekket bord - vakkert!
    Ønsker deg masse lykke til i utfordringen :)
    Og god helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett