lørdag 14. mai 2011

Deilige sommerdager..

 Det har vært noen helt fantastiske dager hittil i mai. Klarte ikke å vente lenger med å kjøpe sommerblomster, så nå har jeg fått plantet litt forskjellig i krukker og kasser :)


Veldig fornøyd med denne kassen som henger under vinduet til datteren min. Pelargonia, tvillingblomst og hengelobelia.



Kirsebærtreet som jeg plantet i fjor har fått masse skudd!


Og så har jeg glemt å vise dere hva vi skulle bruke dette skjulet til :) Nå gjenstår det bare å male det hvitt..

Ellers brukes dagene til å planlegge platting på siden av huset. Tenkte vi skulle ha belegningsstein som en kontrast til tre-plattingen vi har foran. Gleder meg sånn til den blir ferdig.

Ha en strålende helg!

3 kommentarer:

  1. Søte blomsterkasser og heldige deg som har kirsebærtre. Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Sommer, sommer, blomster og blomster...
    er jo bare til å bli glad av..:0)

    SvarSlett
  3. Hei. Så flink du er. Perfekt farge på blomstene ;-) I helga kjøpte jeg Dovre beis, så nå skal det bli like fin platting hos oss som hos dere. Klem AB

    SvarSlett