onsdag 30. mars 2011

Male-prosjekt

I dag har jeg vært på Fargerike og tatt ut en farge til utemøblementet vårt fra Halvor Bakkes fargekart. Kanskje jeg kan begynne å male litt i helgen?? Får se om tiden strekker til. Fargen heter i hvertfall New York og er en ganske mørk gråfarge. Utrolig spent på hvordan det blir!! Det er de hvite tremøblene våre som sårt trenger litt maling. Legger ut bilder etterhvert.


Snøen ligger fortsatt på plenen vår, men jeg håper den forsvinner snart. Gleder meg til vi kan sette frem hagemøblene og handle inn blomster til potter og bed :) Har begynt å se litt i hageboken min for å få litt inspirasjon og idèer til hagen. Plantet hekk, kirsebærtre og noen stauder i fjor, men vi er på langt nær ferdig med utearealet vårt. Tips mottas med takk!

Ha en flott onsdag!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se, deilig stemning på bildet fra i fjor:)

    SvarSlett
  2. Hei. Det skal jeg gjøre. Ikke lett med utearealene altså!

    Du bor tilfeldigvis ikke i Holmestrand? Min gamle kollega bygger hus der i Tulipankroken. :)

    Klem A

    SvarSlett