mandag 14. mars 2011

Først kaos så kontroll...

I helgen har vi gjort noen endringer på soverommet vårt for å få plass til sprinkelsengen til lillebror. Han har frem til nå sovet i en Bedside Crib (som vi har fått låne av min kjære kusine i Nostalgiens Hus & Hage - tusen takk!!), men nå var den blitt for liten.


Det er ikke alltid så lett å finne ut hvordan møblene skal plasseres for at det skal være mest mulig praktisk, og se sånn nogenlunde ut. Etter å ha snudd sengen vår 90 grader og tilbake igjen, endte vi opp med å dytte den helt inn i et hjørne sånn at sprinkelsengen fikk plass i det andre med et nattbord i mellom. I tillegg fikk vi plass til en kommode som vi tok ned fra loftet sånn at lillebror skulle få litt mer enn èn skuff til klærne sine.


Ny sengekant og matchende sengetøy kjøpte jeg på Barnas Hus. Siden de er i ferd med å endre logo har de hatt salg på endel ting en stund nå. Flaks for meg at jeg fant dette på 70% *smiler*




Etter et halvt år med en stakkars, liten skuff har vi nå fått orden på klærne i den "nye" kommoden.


Kosekluten han fikk da vi hadde besøk av mine to "gamle" klassevenninner.

Så etter et par dager med kaos, råder det nå kontroll på soverommet!

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble! :) Nå kommer lillebror til å sove godt :)

    Stor klem fra kusina

    SvarSlett
  2. Ja, han begynner å venne seg til den store senga nå etter to netter i den!

    SvarSlett
  3. Så fint kusina mi..skulle gjerne kost litt med han lillebror...og storesøster..:0)
    Ha en flott dag!!

    SvarSlett