fredag 11. februar 2011

Veggklokke

I dag har jeg og lillebror vært på Sandvika Storsenter hvor vi hadde avtalt møte med en venninne av meg. Koselig møte med litt shopping, kafè-besøk og mye skravling; en perfekt jente-date :) Venninnen min etterlyste flere bilder og innlegg på bloggen, så da var det bare å finne noe jeg kunne blogge om da jeg kom hjem :)

Tror ikke jeg har vist frem denne klokken før. Det var faktisk samboeren min som fant den for mange år siden, og det har blitt en av mine favoritter. Utrolig praktisk med en stor veggklokke, og siden den er så stor (ca 1 meter i diameter) er det jo også et skikkelig blikkfang. Den henger i stua vår, og vi har ikke noe annet på veggen der den henger. Syns den gjør seg best alene.



Tenker vel egentlig at det snart er på tide med noen bilder som viser litt mer enn bare detaljer... Jeg skal se om jeg ikke kan finne noen fine motiver etterhvert. Vi (les samboer) driver på i loftsetasjen, men foreløpig er det bare et stort, åpent rom. Det skal pappes, isoleres og jeg-vet-ikke-hva før det i det hele tatt kan settes opp reisverk og få delt inn rommene. Jeg tror jo selvfølgelig at ting tar mye kortere tid enn det egentlig gjør, så tankene mine har allerede begynt å spinne rundt materialvalg, farger og andre lure ideer til denne etasjen. Er jo like greit å være føre var tenker nå jeg *smiler*. 

God fredag!

2 kommentarer:

  1. Den klokken er så fin og er helt enig i at den passer best på en vegg uten mye annet på! Takk for en super koselig dag :) Håper det ikke blir sååå lenge til neste gang hehe.. Gleder meg til neste innlegg :) God helg!

    SvarSlett
  2. Nei, det må ikke bli lenge til neste gang :) God helg til deg og!! Klem

    SvarSlett