søndag 30. september 2012

På besøk - til inspirasjon

I går var vi på besøk hos min kusine og hennes mann. Måtte knipse noen bilder mens jeg var der sånn at jeg kunne vise dere. Jeg blir bare så utrolig inspirert når jeg besøker noen som har en sånn gjennomført stil som disse. Den er ganske forskjellig fra det vi har hjemme, men etter å ha vært der tenker jeg bare at "sånn vil jeg også ha det ...", og så får jeg lyst til å bytte ut alt og skifte stil totalt :) Men det går jo ikke, så da får jeg nøye meg med å bli inspirert av bildene og kanskje plukke med meg et par tips og ideer på veien.
   


Utrolig kult og røft salongbord på hjul. Aldri sett noe lignende.


Denne skuffeseksjonen er jo bare helt rå!!


Og disse skoene trenger vel ingen ytterligere presentasjon... Jeg fikk lov til å prøve de (passet helt perfekt!!) bortsett fra at jeg aldri hadde klart å gå med så høye heler. Imponert over kusinen min som brukte disse i bryllupet sitt for litt siden)


Her er lillebror klar for mat. Svart spisestuebord med krakk, skinnfell og Tolix-stoler på motsatt side som jeg ikke fikk tatt bilde av..


Fikk servert en nydelig kyllingsalat med pasta! Takk til dere for hyggelig samvær. Gleder oss til å se dere i nytt hus (og da kommer jeg med kamera en gang til.. hi hi...)

Ha en fin søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Digger skuffeseksjonen!
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett