torsdag 16. august 2012

Loftsetasje del 1 - Soverom

Etter en noe ufrivillig bloggepause (grunnet trøbbel med internett og data), skal jeg nå endelig vise dere den ferdige loftsetasjen vår. I dag viser jeg dere soverommet vårt, og så kommer de andre rommene etterhvert.


Siden vi har delt soverom med lillebror helt siden han ble født (og det er nå 2 år siden....) var det utrolig deilig å få litt "luft" og bedre plass på soverommet. Den ene veggen er malt i fargen Marrakesh, resten av veggene er eggehvite. På gulvet har vi vegg-til-vegg teppe fra Fargerike Colibri, i en brunfarge som ble veldig bra!  


MÅ bare ha med et bilde av utsikten fra sengen!


Nattbord og lampe fra Ikea (ikke nytt).


Min gamle spesialsko fra da jeg var liten. 


Bilder på list som jeg tok med opp fra det gamle soverommet vårt.

Viser snart bilder fra storesøster og lillebror sitt rom + bilder fra litt nytt i stua.

Ha en fin torsdagskveld!!


1 kommentar:

  1. Hei
    Kjempeflinke har dere vært! Det har blitt flott!Ennå finere å se det"live".
    Klem

    SvarSlett