mandag 4. april 2011

Lekestue

Jeg trodde jeg hadde vist dere lekestua til storesøster, men jeg klarer i hvertfall ikke å finne innlegget, så her er den. Tenkte den passet litt til NIBs april-utfordring også, da den er bygget helt selv (riktignok ikke av meg, men av samboer :)


Rekkverk har også kommet opp, men det har jeg ikke fått tatt bilde av (..og heller ikke malt). Noen småting gjenstår å gjøre i år også. Gleder meg til det :)




Her er "gangen" med en kjekk oppbevaringskasse og knagger til å henge diverse hageredskaper.


Inne har vi lagt belegg på gulvet og ferdigmalte panel-plater på vegger og tak. Veldig enkelt og praktisk.


Kjøkkenet er fra Riktige Leker, "sofaen" er fra Skeidar og det meste av kopper og kar, hyller, bord og stoler er fra Ikea.



Storesøster er ikke mer enn 4 år, så det ser vel ikke akkurat sånn ut til enhver tid *smiler*. I fjor var jeg ute hver kveld og ryddet alt tilbake på sine faste plasser. Da er det koselig å komme ut igjen dagen etterpå!

1 kommentar:

  1. Åhh her må det være herlig å leke! Kjempe koselig liten stue, og veldig smart løsning med belegg på gulvet! Vi har plankegulv i vårt lekehus, og det begynner å bli temmelig slitt. Hihi :) Lykke til i utfordringen. Jeg legger meg til som følger, du har så fin blogg:) Klem Vilde

    SvarSlett