torsdag 23. desember 2010

Bare èn dag igjen...

Da er det bare èn dag igjen til julaften. Jeg må si at jeg gleder meg veldig!! Blir litt barnslig i jula, og faktisk syns jeg pakkene er mest stas(!) Jeg syns det er like morsomt å pakke opp en til meg selv som det er å se andre pakke opp noe fra meg. Gleder meg til å se hvordan det går med datteren min på 3 1/2 som skal møte nissen (i fjor avslørte hun bestefar), og hvordan hun kommer til å glede seg over alle pakkene.
Og så gleder jeg meg også til "Tre nøtter til Askepott", julematen, småkaker, familiehygge og hvit jul!!


Et par bilder av hvordan noen julegaver ble pakket inn i år. Enkelt med gråpapir, gullbånd og en gammeldags til-og-fra lapp.



Og noen fikk rødt bånd :)

God Jul og Riktig Godt Nytt År til alle!!

Juleklem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar