tirsdag 5. oktober 2010

Julen nærmer seg

 Det ble jeg plutselig klar over i går kveld da jeg var en kjapp tur i butikken. Julenummerne av KK og Allers skilte seg ut i bladhyllen, og jeg hadde virkelig lyst til å ta med meg KK hjem (det MÅ kjøpes hvert år). Jeg tenkte meg om to ganger og syns vel egentlig det var litt i tidligste laget. Derfor ble det faktisk stående igjen på hylla!! Jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde meg....*smil*  


Julefølelsen kommer alltid med det årlige besøket til Lysebu som jeg og noen venninner har gjort til en tradisjon. Vi reiser opp i slutten av november/starten av desember og nyter det flott, pyntede hotellet. Det er Jette Frölich som står for pyntingen, og jeg syns bare julepynten hennes er utrolig koselig, og klarer selvsagt ikke å la vær å ta med meg noe nytt hjem hvert år. (Beklager dårlig bildekvalitet, men disse er tatt med mobilen. Når jeg reiser opp i år skal jeg ta noen ordentlige bilder med kamera sånn at pynten syns litt bedre, for her var det ikke lett å se hvor vakkert det egentlig er..)  



Gå inn på sidene hennes og finn ut hva DU ønsker deg til jul!!

1 kommentar:

  1. Elsker Lysebu og Jette Frölich! Når man kommer inn på et julepyntet Lysebu er det jul...

    SvarSlett