lørdag 26. oktober 2013

Årets julekalender

Som jeg skrev i tidligere innlegg, så har jeg begynt å tenke på julen allerede. Fant noen fine drivved-pinner i strandkanten hos svigers, så da måtte jeg prøve meg på en selvgjort julekalender i år. Veldig enkelt, og veldig fornøyd! Da er det bare gavene som mangler, har såvidt begynt...
 
 
Det er alltid like vanskelig å finne kalendergaver syns jeg, så det blir jo mye av det samme hvert år; sokker, undertøy, godteri, tegnesaker, hobby-ting, bøker, blader og leker, for å nevne noe. Kom også på at det hadde vært koselig å lage en liten fotobok til hver av barna med bilder fra de var små - mine syns i hvertfall det er gøy å se på bilder av seg selv som små. Koselig å ha sin egen bildebok :) Det får bli årets tips, så blir jeg veldig glad hvis dere legger igjen en liten kommentar med gode idèer tilbake :)
 
Ha en fortsatt fin helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar