onsdag 14. november 2012

Julekalender

I dag har jeg begynt å pakke inn kalendergaver til barna. Jeg startet tidlig med å kjøpe gaver i år, for i fjor kom det litt brått på og da ble det en ferdig-kalender i stedet. Begge mine to skal få hver sin i år, og det er litt av en jobb å finne 48 gaver...  og jeg er ikke ferdig enda :)  
 
 
Jeg bruker kalenderen som en del av julegaven. Det vil si at jeg kjøper en del ordentlige ting (og ting de trenger) som de kanskje egentlig hadde fått på julaften, men så gir jeg det i kalenderen i stedet sånn at det ikke bare blir godteri og små-nips. Da blir det selvsagt litt mindre fra oss på julaften, men det betyr ingen ting :) 

 
Kjøpte klistremerketall og små, røde poser på Europris. Gavepapiret er kjøpt på Panduro.


 
En liten sniktitt i en av posene :)

 
Andre tips til innhold kan være tannbørste, sokker, pysj, genser/body, aktivitetsbøker, tegnesaker, rumpe-akebrett, såpebobler, tyggis, hårstrikker/spenner, småbiler, lego, tegneserieblad eller en pakke med rosiner :)
 
Håper det var noen gode tips til kalendergaver!
Ha en fin onsdags ettermiddag!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar