lørdag 25. august 2012

Brudekjole

Fikk så lyst til å vise dere brudekjolen min, men først blir det bare et lite glimt av den :) Jeg har nemlig et ørlite "prosjekt" på gang, og jeg skal vise dere når det er ferdig (ikke forvent dere de helt store greiene da :). Det er sikkert mange som skjønner hva det dreier seg om allerede...


Mannen min og jeg giftet oss for litt under ett år siden i Den Norske Ambassaden i København. Vi hadde en helt fantastisk dag med kun de nærmeste rundt oss. Begivenheten ble feiret med venner senere. 


Jeg synes jo selvfølgelig kjolen min var helt perfekt, og den passet godt til et ambassadebryllup. Ikke for mye, og ikke for lite.


Nå er det snart tid for lørdagskos foran TV'n. I morgen er det klart for en liten besøksrunde til venner og familie.

God kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar