søndag 26. februar 2012

2. etasje


Det går sakte, men sikkert fremover i 2. etasje. To rom er ferdig platet på vegger og tak - vårt og storesøster sitt.
 

Vi skal ha rommet vårt helt hvitt. Hvis jeg plutselig får god tid kan det hende jeg maler den ene kneveggen i en grå-farge - vi får se :)



Storesøster har valgt farge selv, og det ble selvfølgelig rosa!! Fikk blandet denne fargen ut i fra rullgardinen jeg har kjøpt til rommet hennes. Utrolig fornøyd med den! Maler bare den ene veggen - regner med det blir mye rosa i tillegg allikevel.


Det er moro å se at det går fremover, men du verden så mye vi har igjen...

Ha en strålende søndag!!

3 kommentarer:

  1. Så fint det blir! vi er midt irenovering selv, så jeg syntes det er gøy å se hvorda andre gjør det! gleder meg til å se hvordan det lir når det er ferdig og innredet!

    legger meg til som følger her hos deg jeg! kommer snart tilbake!

    ønsker deg en fiin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hilsen og for at du har lagt deg til som følger :) Jeg har lagt til deg i blogglisten min og.

      Slett
  2. Gleder meg til å se det på søndag! Det ser veldig fint ut. Klem

    SvarSlett