søndag 16. oktober 2011

Inspirasjon: Barnerom 1

En liten montasje på inspirasjon til jenterom. Som dere sikkert skjønner er jeg veeeldig klar for å begynne på dekorering av barnerommene i 2. etg, men problemet er at det er en del som gjenstår før vi er på det stadiet.. Nå er vi (les: samboer) nesten ferdig med å isolere i yttervegger og tak, men foreløpig er ikke rommene delt av en gang. Må nok vente litt til, men da kan jeg jo bruke tiden på å finne ut hvordan det skal bli :)



Kanskje noe av dette blir å finne på rommet til storesøster?? Liker veldig godt fargene og de søte figurene på puten og veggdekorasjonen.


Kommer med en liten montasje i morgen på gutterom også :)

2 kommentarer:

  1. Hei! Så morsomt at du legger igjen en link hos meg i dag, jeg var nemlig innom siden din i dag tidlig!! :)

    Utrolig søte rom!! Elsker potterybarn siden :)
    Håper det ikke er såå lenge til du får begynne å dekorere litt.

    Stor klem fra Elisabeth :)

    SvarSlett
  2. Siden jeg bor like ved Potterybarn så er det bare å komme med bursdagsønsker..:)

    SvarSlett