onsdag 20. oktober 2010

Forberedelse til dåp

Jeg har begynt å forberede dåp for lillegutt, som vi skal ha på søndag. På God Morgen Norge på mandag lagde Finn Schjøll en utrolig flott dekorasjon med hvit lyng, mose og en orkidè. Jeg ble så inspirert at jeg måtte prøve selv. Det var utrolig lett og jeg må si jeg ble veldig fornøyd :) Hadde ikke helt den samme vasen som han brukte, men den store klokke-vasen jeg fikk av foreldrene mine da de kom tilbake fra et opphold i USA passet perfekt! Denne dekorasjonen skal få pryde bordet på søndag!



Jeg skulle egentlig ha hvite duker på bordet. Jeg hadde allerede to stk, men manglet èn for å få dekket hele langbordet. Derfor reiste jeg avgårde til KID for å se om jeg fant lik som jeg hadde fra før. Det gjorde jeg jo ikke, og derfor endte jeg opp med å kjøpe 3 stk i denne nydelige grå-blå fargen i stedet (godt jeg fikk 40% *smiler*). Siden serviset mitt er helt hvitt tenker jeg det kommer til å bli ekstra fint med disse blå dukene. Og så bruker jeg hvite lys og servietter sammen med hvite roser og den store dekorasjonen. Blir ikke det bra??

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se det helt ferdig Nina, vet det blir fint:)

    SvarSlett
  2. Jeg har sett blomster dekorasjonen og den var kjempefin. Blir flott på bordet. Klem Anne Beate

    SvarSlett